Lektoři

Ing. Bc. Zuzana Virglerová, Ph.D. – Finanční řízení I. a II.

Zuzana Virglerová je absolventkou Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v oboru Finance, kde také úspěšně dokončila doktorské studium. Své ekonomické znalosti obohatila o oblast práva, když se stala absolventkou Právnické fakulty Masarykovy univerzity v oboru Právo a podnikání. Své znalosti dlouhodobě uplatňuje ve středním managementu české finanční skupiny a ve svém podnikání zaměřeném na poradenství pro malé a střední podniky v oblasti strategického řízení, nastavení interních procesů v souladu s právními předpisy a ochrany osobních údajů. Dlouhodobě působí také v akademické sféře, a to v Centru aplikovaného ekonomického výzkumu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a také v Itálii na University of Salerno. Ve výzkumu se zaměřuje na podnikatelské prostředí malých a středních podniků a komplexní řízení podniku s důrazem na řízení podnikatelských rizik. Pravidelně přispívá svými výsledky výzkumu do světových vědeckých časopisů. Je také editorkou časopisu Journal of Competitiveness.

 

Jaroslav Holý, MBA – Marketing

Jaroslav Holý působí od roku 2004 na manažerských pozicích v marketingu v rámci mezinárodních firem CEE regionu i startupů. Zaměřuje se na re-engineering marketingových procesů směřujících k maximální efektivitě, využívání digital marketingu a moderních technologií k podpoře marketingových aktivit. Aktuálně člen nejvyššího vedení CzechInvestu se zodpovědností za marketing a komunikaci agentury po celém světě (9 mezinárodních kanceláří). V roce 2017 obdržel v rámci GrandPrix 2017 Marketingového institutu zvláštní uznání za zavádění standardů strategického marketingu ve státní správěVystudoval MBA na Business School Netherlands. Při studiu MBA se s ním setkáte u předmětu Marketing.

 

Ing. Miroslav Lorenc, Ph.D. – Manažerské ICT, Projektové řízení

Miroslav Lorenc se odborně zaměřuje na technologický management. Má bohaté zkušenosti v oblasti aplikované informatiky, projektového řízení, ekonomického poradenství a odborného vzdělávání. V posledních letech se intenzivně věnuje oblasti digitální ekonomiky, Průmyslu 4.0, digitální transformace a souvisejícím tématům. Ve výzkumu se zaměřuje na připravenost podniků na digitální transformaci, změny v požadavcích na kompetence pracovníků, a to ve spojitosti se současnými a budoucími změnami, které vyvolají transformaci podnikatelského prostředí. Absolvoval magisterské i doktorské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2005 působil na katedře managementu jako vedoucí sekce Manažerské informatiky, dále jako vedoucí Centra digitální transformace a vedoucí Centra informatiky FPH. Současně garantoval nebo vedl řadu výzkumných projektů a předmětů.

  

doc. Ing. PhDr. Eva Jarošová, Ph.D. – Leadership a manažerské dovednosti

Eva Jarošová dlouhodobě působí na katedře manažerské psychologie a sociologie Vysoké školy ekonomické v Praze, kde je zástupkyní vedoucí katedry. Zároveň působí jako externí konzultantka QED Group. Rozvoji manažerů se věnuje více než 20 let; spolupracovala mimo jiné na projektech ŠKODA AUTO Vysoká škola, zaměřených na rozvoj leadershipu.  Je spoluautorkou knižních publikací z oblasti manažerské psychologie a leadershipu, aktivně se účastní domácích i zahraničních odborných konferencí. Má značné zkušenosti s  realizací programů rozvoje manažerských dovedností ve státních organizacích i podnikové sféře. Podílí se na výuce v programu  MBA na ISBM VŠE. Je akreditovanou koučkou ČAKO a věnuje se individuálnímu koučování manažerů a talentů. Absolvovala řadu zahraničních stáží i akreditované výcvikové programy v psychologickém poradenství (PCA) a koučování.

 

Ing. Jaroslav Šafránek – Řízení malých a středních podniků

Jaroslav Šafránek v posledních deseti letech pracoval v nadnárodní společnosti na pozici manažera zodpovědného za velké zákazníky. Mezi nejvýznamnější projekty, které vedl, patří mj. řešení v oblasti personalistiky pro Škodu Auto, a.s. a ČEZ, a.s. Tyto projekty získaly v roce 2010 a 2013 ocenění IT projekt roku. Ve své akademické činnosti spolupracoval s dopravní fakultou ČVUT a od roku 2000 je členem akademické rady soukromé vysoké ekonomické školy. Již po roce 1990 se stal soukromým podnikatelem se zaměřením na aktuálně novou oblast využití IT  ve firemním i soukromém prostředí. Akciová společnost, kterou vedl, byla v devadesátých letech vedoucí společností v oblasti informačních technologií. V roce 1998 získal ocenění „Nejlepší podnikatel roku“ udělené porotou vedenou doc. Ing. Štěpánem Müllerem, CSc., MBA, děkanem CMC Graduate School of Business. Při studiu MBA se s ním setkáte při Řízení malých a středních podniků.

 

Ing. Mgr. Tereza Krupová, Ph.D. – Právní minimum pro podnikatele

Tereza Krupová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, kde úspěšně ukončila i doktorské studium (disertační práce na téma Formování právního vědomí studentů vysokých škol neprávnického zaměření), a Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, působí jako lektorka seminářů k tzv. novému občanskému zákoníku a práva obecně – zejména pro ekonomické a neprávní profese. V současné době je zaměstnána jako vedoucí ústavněprávního oddělení Ministerstva spravedlnosti České republiky. Má za sebou praxi na Ministerstvu financí České republiky dále v advokacii na pozici advokátní koncipientky, při studiu absolvovala dvě semestrální stáže na soudech. Pravidelně přispívá do odborných časopisů s ekonomickou tematikou (Účetnictví v praxi, Metodické aktuality Svazu účetních aj.).

 

MgA. Miroslav Matyáš – Strategický management

Miroslav Matyáš je business development executive a management konzultant s více jak 14 let zkušeností z vyšších manažerských pozic ve významných zahraničních nadnárodních společnostech. Úspěšně vybudoval, transformoval a spravoval prodejní sítě a provozy s pozitivními výsledky napříč různými segmenty trhu – například spotřební materiály v průmyslové výrobě a automotive, telekomunikace, retailové bankovnictví, franšízové koncepty a sítě, e-commerce Marketplace. Ve své konzultantské praxi se zaměřuje na vedení projektů na budování a implementaci strategie, řízení obchodních procesů a transformace obchodu. Aktuálně se též jako spoluzakladatel věnuje start-upu CORE Sales Psychometrics, zabývajícího se psychometrickou personalizací v digitálním businessu.

Pokračováním v používání webu souhlasíte s používáním cookies. More

1) Co jsou soubory cookies
Soubory cookies jsou krátké textové soubory, které internetová stránka odešle do Vašeho prohlížeče. Umožňuje internetové stránce zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například zvolený jazyk či obsah Vašeho nákupního košíku. Následující návštěva stránek tak pro Vás může být snazší a příjemnější. Soubory cookies jsou důležité, neboť bez nich by procházení sítě Internet bylo mnohem složitější. Soubory cookies umožňují lepší využití naší internetové stránky a přizpůsobení jejího obsahu Vašim potřebám. Soubory cookies používá téměř každá internetová stránka na světě. Soubory cookies jsou užitečné, protože zvyšují uživatelskou přívětivost opakovaně navštívené internetové stránky.

2) Druhy souborů cookies Relační (tedy dočasné) soubory cookies nám umožňují propojovat Vaše jednotlivé aktivity po dobu prohlížení těchto internetových stránek. V okamžiku otevření okna Vašeho prohlížeče se tyto soubory aktivují a deaktivují se po zavření okna Vašeho prohlížeče. Relační cookies jsou dočasné a po zavření prohlížeče se všechny tyto soubory vymažou. Trvalé soubory cookies nám pomáhají Váš počítač identifikovat, jestliže opětovně navštívíte naši internetovou stránku. Další výhodou trvalých cookies je to, že nám umožňují přizpůsobit naše internetové stránky Vašim potřebám.

3) Využívání souborů cookies
V souladu s ustanovením § 89 odst. 3 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, v účinném znění, si Vás tímto dovolujeme informovat, že naše internetové stránky využívají pro svoji činnost soubory cookies, s tedy Vaše soubory cookies, včetně trvalých, zpracováváme. Používáním této stránky, nám k výše uvedenému udělujete souhlas. Tento souhlas je udělen na dobu 20 let. Internetové prohlížeče obvykle obsahují správu souborů cookies. V rámci nastavení Vašeho prohlížeče tak pravděpodobně můžete jednotlivé soubory cookies ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich používání. Pro více informací použijte nápovědu Vašeho internetového prohlížeče.

4) Účel použití souborů cookies
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí stránky a sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookies. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Soubory cookies využíváme, kromě účelu uvedeného v předchozím odstavci, pouze pro účely stanovené v obchodních podmínkách.

Close